هدیه به فعالان صنعت گردشگری: موزه داری نوین

2
 
museum1
ناشر: کیان دانش، با همکاری انتشارات گردشگری (وابسته به علم گردشگری)
نوبت چاپ: اول،1392

علم گردشگری جهت افزایش دانش فعالان صنعت گردشگری این مجموعه را به رایگان تقدیم اهالی این صنعت می نماید. جهت دریافت با استفاده از آیکون های ذیل جلد کتاب ابتدا در سایت ثبت نام نموده و سپس بصورت رایگان اقدام به دانلود فرمایید.

سایر خدمات و امکانات را از منوی اصلی بالا و منوهای فرعی سمت راست صفحات مشاهده فرمایید.

کتاب حاضر حاصل مطالعات و نیز مشاهدات نگارندگان در میان آثار فارسی و لاتین و نیز برخی بررسی های میدانی بوده است که در 7 فصل پیش روی قرار گرفته است. فصل اول مقدمه ای است بر مفهوم موزه و ارتباط دو سویه آن با گردشگری و میراث و به بیان تاریخچه موزه داری پرداخته است. فصل دوم اصول و مفاهیم مجموعه داری را تشریح نموده و در فصول سوم و چهارم نگهداری مجموعه ها و نحوه نمایش آن مورد بررسی قرار گرفته است. درفصل پنجم برنامه‌ریزی امور موزه و مدیریت مالی مدنظر قرار گرفته و در فصل ششم مدیریت منابع انسانی مورد توجه بوده است.در نهایت فصل هفتم کتاب، بازاریابی و روابط عمومی موزه ها را، بعنوان نقطه تماس با بازدیدکنندگان تشریح نموده است.

{jcomments on}

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
  • هیچ نظری یافت نشد.
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

ادامه مطلب