مباحثي در مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتري (e-CRM ) در صنعت گردشگري ايران

نام: مباحثي در مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتري (e-CRM ) در صنعت گردشگري ايران
مولفين: محمدعلي صنيعي‌منفرد ،حسن الماسي ،صديقه رضاييان‌فردويي
ناشر: موسسه فرهنگي و هنري عيلام، پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري
نوبت چاپ: اول،1388

فصول كتاب: نگارنده در كتاب حاضر به ارزيابي، طراحي، چگونگي اجرا و پياده‌سازي سيستم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري پرداخته است. از جمله مباحث كتاب مي‌توان به مديريت بازاريابي گردشگري، نقش فناوري اطلاعات در گردشگري، نقش مديريت ارتباط با مشتري در گردشگري، و سنجه‌هاي ارزيابي عملكرد سيستم مديريت ارتباط با مشتري اشاره نمود.

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب