مدیریت خانه داری: همراه با فرهنگ لغات تخصصی هتل داری و گردشگری

نام: مدیریت خانه داری: همراه با فرهنگ لغات تخصصی هتل داری و گردشگری
مولفين: مهرداد فرشیدی، علی اقطائی
ناشر: افراز
سال و نوبت چاپ: اول 1387
 

تشريفات هتل

نام: تشريفات هتل
مولف: احمد يحيايي ايله اي - مهرداد تاوتلي
ناشر: هتلداري ماربين
سال و نوبت چاپ: اول 1385

فصول کتاب: ارتباطات انساني، كليات تشريفات ،اصول طلايي تشريفات، مراحل تشريفات، استقبال، حمل و نقل، اسكان و ...

تحلیلی بر چالش های مدیریت هتلداری در قرن 21

نام: تحلیلی بر چالش های مدیریت هتلداری در قرن 21
مولف: علی روغنیان دزفولی
ناشر: نوآور
سال و نوبت چاپ: اول 1387

فصول کتاب: چاشهای صنعت هتلداری – نقش اخلاق در مدیریت هتلداری – اهمیت مدیریت خدمات در صنعت هتلداری – نیروی انسانی – ارتباطات در صنعت هتلداری – هتلداری و اینترنت و...

خانه داري هتل

نام: خانه داري هتل
مترجم: سودهير اندروس، ترجمه: مركز آموزش مهمانداري، هتلداري و خدمات جهانگردي ماربين
ناشر: هتلداري ماربين
نوبت چاپ: اول، 1383

فصول کتاب: سازمان دهي بخش خانه داري، اتاق ها و طبقات _ روش كار و دستورالعمل هاي مربوطه، ميز كنترل خانه داري، انبار ملزومات پارچه اي طبقه، فضاهاي عمومي   و ...

اصول پذيرش ميهمان در هتل

نام: اصول پذيرش ميهمان در هتل
مولف: اميرسعيد حاجي حسيني
ناشر: تورنگ
نوبت چاپ: اول،1388

فصول كتاب: تاريخچه هتلداري، مفهوم واژه هتل، سازمان هتل، اهميت نمودار سازماني، انواع مختلف هتل ها، درجه بندي هتل ها، سازمان فرانت آفيس، مهارتهاي فردي و ...

خانه داری در هتل

نام: خانه داری در هتل
مولف: سیدعباس آبیار، مصطفی استکی (به اهتمام)
ناشر: چغا
نوبت چاپ: اول،1384
 

مدیریت حرفه ای در هتلداری

نام: مدیریت حرفه ای در هتلداری (ویژه مدیران هتل ها و رستوران ها)
مولف: ساسان هاشم نیا، مرتضی احمدی
ناشر: نوید شیراز
نوبت چاپ: اول،1386
 

مدیریت تشریفات هتل

 
نام: مدیریت تشریفات هتل
مولف: : لاله شفيعي
ناشر:-
نوبت چاپ: اول،1389

سرمایه گذاری های عظیم که در مورد ساخت هتل ها انجام می شود کافی نیست و برای حفظ این سرمایه گذاری های ملی نیاز به مدیران ماهر و کاردان، شایسته و کارازموده و دانا و اگاه است که می تواند رضایت میهمان و موفقیت را بهمراه داشته باشد. مولف این کتاب کوشش کرده تا راهکارهایی را برای مهمترین وظیفه مدیران که همانا.. دانستن و بکاربستن است را تدوین کند . در فواید کتاب مدیریت تشریفات هتل، همین بس که مسئولان و کارکنان هتلها با خواندن آن و راههایی تازه برای آسایش و ارتقا سطح سرویس دهی مسافران و مشتریان خواهند یافت و مطالعه این کتاب و بکار بستن راهنمایی هایی که شده می تواند مدیران را به موفقیت برساند .

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب