مدیریت تشریفات هتل

 
نام: مدیریت تشریفات هتل
مولف: : لاله شفيعي
ناشر:-
نوبت چاپ: اول،1389

سرمایه گذاری های عظیم که در مورد ساخت هتل ها انجام می شود کافی نیست و برای حفظ این سرمایه گذاری های ملی نیاز به مدیران ماهر و کاردان، شایسته و کارازموده و دانا و اگاه است که می تواند رضایت میهمان و موفقیت را بهمراه داشته باشد. مولف این کتاب کوشش کرده تا راهکارهایی را برای مهمترین وظیفه مدیران که همانا.. دانستن و بکاربستن است را تدوین کند . در فواید کتاب مدیریت تشریفات هتل، همین بس که مسئولان و کارکنان هتلها با خواندن آن و راههایی تازه برای آسایش و ارتقا سطح سرویس دهی مسافران و مشتریان خواهند یافت و مطالعه این کتاب و بکار بستن راهنمایی هایی که شده می تواند مدیران را به موفقیت برساند .

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب