نگاهی گذرا بر برنامه ریزی بازارایابی و فروش

مصطفی حاجی امینی

برای موثر و سالم بودن فعالیت فروش در سازمان نیازمند یک برنامه فروش استراتژیک و جامع می باشیم. تنها با داشتن برنامه است که می توانیم ادعا کنیم فعالیت فروش ما در مقایسه با رقبا بهتر و موثرتر می باشد. مدیریت و استراتژی های فروش به ما دیدگاه جامع تری را ارائه داده و تمرکزش به سمت پوشش کل سازمان است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که تاکتیک ها و استراتژی های فروش زمانی به موفقیت دست می یابند که پیاده سازی و ارزیابی آن طبق یک چارچوب و فرایند برنامه ریزی استراتژیک صورت پذیرد.

تدوین، اجرا یا پیاده سازی، ارزیابی سه مرحله برنامه ریزی فروش می باشند.

به نظر شما در ایران به کدام مرحله برنامه ریزی فروش توجه بیشتری می شود؟
{jcomments on}

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
  • هیچ نظری یافت نشد.
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب