اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات جدید؛
اطلاع رسانی به کارمندان بابت خدمات جدید و اخبار و هماهنگی جهت تغییر شیفت ها؛
ارسال منو غذای هر وعده از طریق پیام کوتاه به مسافران ؛
سفارش غذا توسط مسافرین از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال صورتحساب مسافر از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال پیام کوتاه تبریک اعیاد و مناسبت ها ؛
اطلاع رسانی جشنواره ها و سمینارها ؛
ایجاد نظر سنجی و مسابقه با پیام کوتاه ؛
ایجاد روابط عمومی از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال پیام کوتاه خوشامدگویی و سفر به خیر به مسافران ؛
اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف به مناسبات مختلف به مسافران و مشتریان ثابت هتل ؛
پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها ؛
امکان ذخیره سازی شماره مشتریان و اطلاع رسانی به آنها در زمان مورد نیاز ؛
و در پایان مدیریت هتل ها با استفاده از این ویژگی سامانه می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل ، ارتقا دهند . آنها همچنین می توانند در صورتی که مسافر وسیله ای را در هتل جاگذاشته باشد ، آن را با پیامک اطلاع دهند.