مدیریت گردشگری میراث فرهنگی

miras m
نام: مدیریت گردشگری میراث فرهنگی
مولف: محمد رضا صالحی پور
ناشر: چهارباغ
نوبت چاپ: اول، 1394

این کتاب ضمن تلاش برای شناخت گردشگری میراث فرهنگی و اجزای گوناگون این بخش، به بررسی مسائل و چالش‌های مدیریتی پرداخته است که در نتیجه استفاده از منابع و سرمایه‌های فرهنگی و انسانی یک جامعه برای توسعه صنعت گردشگری، می تواند آن جامعه خاص را درگیر خود کند. شناختی که در ادامه با راه‌حل‌هایی برای پاسخگویی مناسب به این چالش‌ها همراه است. مطالب کتاب رویکردی ویژه به جامعه ایران نیز دارد و چالش‌های خاص توسعه گردشگری میراث فرهنگی در جامعه ایران مورد توجه و بحث قرار گرفته‌اند. ارائه الگوی بومی توسعه گردشگری میراث فرهنگی نمونه‌ای از این توجهات بوده است.

مديريت جهانگردي مباني، راهبردها و آثار

`.
نام: مديريت جهانگردي مباني، راهبردها و آثار
مترجم: سيد محمد اعرابي - داود ايزدي: مؤلف(راجر داس ويل)
ناشر: دفتر پژوهشهاي فرهنگي
نوبت چاپ: سوم – 1384

فصول کتاب: مباني مديريت جهانگردي - آثار مديريت جهانگردي - استراتژي هاي مديريت جهانگردي و ...

مديريت و صنعت گردشگري

نام:مديريت و صنعت گردشگري
مولف: جعفر رضوی فر , سعید خیاط مقدم
ناشر: محقق
.
فصول کتاب: مدیریت اقتصادی - انگیزش و جهانگردی - مدیریت برنامه ریزی توریسم - سازمان های مسئول گردشگری – کنترل

مديريت توريسم

نام:مديريت توريسم
مترجم: اكبر مهدي پور عطا آبادي - مهدي جمشيديان
ناشر: ماني
نوبت چاپ: اول، 1379

فصول کتاب: فلسفه جهانگردي ، مديريت بخش دولتي و جهانگردي ، مديريت متمركز و تنظيم امور و ...

مديريت گردشگري

نام:مديريت گردشگري
مولف: دكتر مهدی کاظمی، جمال یزدانی (ويراستار)
ناشر: سمت
سال و نوبت چاپ: دوم ، ١٣٨٦
فصول کتاب: اين كتاب با مقدمه‌اي بر گردشگري آغاز شده و سيستم گردشگري را بررسي مي‌كند. مؤلف پس از معرفي عناصر صنعت‌ گردشگري به آثار گوناگون اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و محيطي آن مي‌پردازد. گردشگري پايدار و فرهنگ و گردشگري عنوان فصلهاي ديگري از اين كتاب است . در اين كتاب سعي شده مديريت بازاريابي گردشگري تشريح شود. پژوهش در گردشگري عنوان فصل شاخصي در اين كتاب است كه بحث مفصلي را به خود اختصاص داده است. مؤلف در پايان به گردشگري در قرن بيست و يكم پرداخته و شرايط دنياي جديد را بررسي مي‌كند.

فرآيند مديريت جهانگردي

نام: فرآيند مديريت جهانگردي
مؤلفين: سيد مهدي الواني - معصومه پيروزبخت
ناشر: دفتر پژوهشهاي فرهنگي

نوبت چاپ: اول – 1385

فصول کتاب: سير تحولات گردشگري در جهان - سير تحولات گردشگري در ايران - تعاريف و مفاهيم گردشگري و مديريت - رويكردي نظام گرا به گردشگري - برنامه ريزي توسعه پايدار گردشگري - سازماندهي گردشگري و ...

مدیریت گردشگری اصول، مباني و مفاهيم كاربردي

نام: مدیریت گردشگری اصول، مباني و مفاهيم كاربردي
مولفين: مريم مرادي و مرجان فياضي
ناشر: تافته

نوبت چاپ: اول،1386

 
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

ادامه مطلب