بازاريابي گردشگري

نام: بازاريابي گردشگري
مترجم: محمد ابراهيم گوهريان: مؤلف:( لس لومسدن)
ناشر: دفتر پژوهشهاي فرهنگي
نوبت چاپ: دوم – 1386

فصول کتاب: محيط بازاريابي در صنعت گردشگري -مديريت بازاريابي در صنعت گردشگري -رفتار مصرف كننده- رفتار خريد سازماني - تقسيم بندي بازار، موقعيت يابي و برنامه جامع بازاريابي و ...

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب